luni, 25 noiembrie 2013

Proba 25. Scrisoare catre Mos Craciun


                                    Draga 
                                        Mos Craciun,

               Se apropie sarbatorile de iarna si m-am gandit sa-ti scriu o noua scrisoare, asa cum o fac in fiecare an pentru ca imi este foarte drag de tine. 
              Ai terminat de pregatit cadourile pentru toti cei cuminti (mici sau mari), sau iti vin in ajutor? Sti cat de mult imi doresc sa-ti fac o vizita in Laponia si sa stam de vorba la o ciocolata calda, asa ca eu inca mai astept o invitatie din partea ta. Imi doresc atat de mult sa vad cum  creezi fel de fel de obiecte si  cum impachetezi apoi cadourile. Recunosc ca mi-ar face mare placere sa vin cu tine si cu Rudolf, in noaptea magica, sa impartim cadourile milioanelor de copiii ce te asteapta cuminti in pat si viseaza ca dorinta sa le-o indeplinesti. Faci atatea lucruri magice si de aceea te admir. Sti deja, pentru ca mereu iti spun, ca tu esti idolul meu.

             
             Si anul acesta mai vreau un cadou special, dar nu pentru mine, ci pentru verisoara mea, caruia imi doresc sa-i citesc din noul volum "Craciunul in cele mai frumoase povestiri", in care apare si scrisoare de la tine pentru Mark Twain

              Dupa cum vezi nu iti cer prea multe, asa ca acuma inchei scrisorica mea si te las sa mai citesc si de alti copii cuminti.

            Sa ne vedem cu bine peste mai putin de o luna de zile!

                                                                                            Cu drag, Catalina!


Articol scris pentru SuperBlog2013.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu