luni, 18 noiembrie 2013

Idei in gradina mea







              Asa cum bine stiti, gradina mea, si viitoarea curte pentru casa visurilor mele, este in constructie.
Sunt la inceputul cu totul si, nu stiu cum, dar am atatea ideii incat incep sa cred ca spatiul e cam redus, nu de alta dar trebuie sa mai construiesc si casa :)
              Tocmai mi-am terminat de construit foisorul, numai bun pentru stat la povesti cu cei dragi, pe timp de vara, dar pentru ca buna dispozitie sa fie la ea acasa am nevoie si de un gratar. Stiti si voi ca acolo unde e gratar e si voie buna asa ca nu poate lipsi din curtea nici unei familii.


               Momentan am un gratar mic din fonta, dar ca orice om, imi doresc unul profesional, din piatra naturala, cu blat de lucru  si chiuveta cum vedem pe la diferite emisiuni culinare.
                Un astfel de gratar gasiti la PiatraOnline, unde vi se ofera transport si montaj in doar 24 de ore asa ca distractia poate incepe.
                 Incep sa salivez numai gandindu-ma la bucatele ce vor sfarai pe noul gratar.
                 Fiind un gratar din piatra naturala are nevoie si de o intretinere speciala din cand in cand, daca vrem sa arate mereu bine. Pentru inceput piatra trebuie tratata cu solutii de impermeabilizare pentru a oferi protectie de lunga durata impotriva eroziunii la apa si precipitatii , mai ales ca va sta in permanenta afara, dar si pentru a nu se lipi grasimea de piatra si a-i strica aspectul. Chiar nu mi-ar place sa gatesc pe un blat plin de grasime.
                   Apoi, pe parcursul vietii gratarului, trebuie sa folosim din cand in cand si un detergent pentru piatra.
                   Si daca Piatra Online este specializata in produse din piatra naturala, m-am gandit sa-mi decorez gradina si cu cateva jardiniere de flori tot din piatra. In acest fel voi avea o gradina eleganta, unde toata lumea se va simti bine, atat vizual cat si emotional.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu