duminică, 3 noiembrie 2013

Proba 15. Cosurile iti pot strica ziua




                Din fericire pentru mine nu am avut parte de multe cosuri in adolescenta, dar am avut si zile mai putin bune pentru ca nu se putea altfel.
                Tin minte ca a trebuit sa merg la o prezentare a liceului la care invatam, pentru a atrage elevii de gimnaziu spre liceul nostru, si tocmai imi aparuse doua cosuri, dar nu erau mici si inofensive, ci din acelea mari si rosii, si nu aparuse pe frunte sa le pot acoperi cu parul, ci unul pe varful nasului, iar celalalt pe barbie.  

                Aratam atat de ciudat (parca eram baba cloanta) incat am vrut sa renunt la a mai merge la prezentare, dar neavand alta solutie am mers asa.
               Nu aveam nici un fond de ten in casa pentru a le puteam acoperii, dar nici colegele mele nu aveau pentru ca pe vremea aceea nu folosea nici una fondul de ten.
                Toata ziua am stat cu capul in jos si ma faceam ca am treaba numai sa nu ma vada cineva asa urata.
                Pana la urma ziua a trecut repede si eu am fost multumita ca pot pleca acasa si astfel sa nu ma mai vada nimeni.

               In cazul in care aveti un ten cu probleme frecvente , cei de la Farmec au scos un produs care te va ajuta sa scapi de cosuri in doar 4 saptamani. 
               Gama Gerovital Plant Stop Acnee este special conceputa pentru tenul cu imperfectiuni si este primul pas catre o piele sanatoasa si luminoasa.

Articol scris pentru SuperBlog2013.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu