sâmbătă, 9 noiembrie 2013

Proba 18. Traieste visul american!







               Cand eram in anul III de facultate, impreuna cu prietena mea ne-am gandit sa vizitam cat mai mult, fie ca era vorba de Romania fie ca era vorba de tara straina. 
                Interesandu-ne despre posibilitati de calatorie ieftina, am descoperit programul work and travel pentru studenti.
                Dupa ce ne-am documentat destul de bine, ne hotarasem sa plecam 4 luni in America. 
                Ne facusem planuri sa mergem sa lucram ca menajere in casa unor bogati si din cand in cand sa le gatim cateva preparate romanesti. Cu un astfel de job am fi avut timp sa vizitam imprejurimile chiar si in cursul saptamanii deoarece dupa cele 8 ore de munca am fi fost libere. Totul era atat de frumos. Incepusem sa simt mirosul Americii prin fiecare por al corpului. 
               Ne-ar fi placut sa mergem in NewYork, in special pentru a vedea uriasele cladiri. 


               Ne facusem apoi o lista cu obiectivele pe care ar fi urmat sa le vizitam si nu era deloc scurta :)
                Incepusem cu Statuia Libertatii pentru ca era prima care ne venise in minte, apoi am continuat cu locul fostelor Turnuri gemene  (World Tred Center). Aveam in plan si plimbari zilnice prin parcurile intinse, linistite, curate care reprezinta un colt de rai in infernala agitatie din New York, dar si o vizita in parcul de distractii Conney Island.
                 Dupa ce am terminat cu obiectivele din New York ne gandisem ca in unltima luna in care doar vom vizita, sa luam trenul si sa cunoastem si restul Americii. 
                  Pe primul loc era Cascada Niagara, urmata de Parcul Naţional Sequoia, din canionul Sierra Nevada, Washington,  Disney World's Magic Kingdom si nu in ultimul rand, orasul care nu doarme niciodata , Las Vegas.


                  Pe langa lista cu vizite ne facusem o lista cu mancaruri celebre care trebuie incercate, iar pe primul loc erau clatitele traditionale (pancakes), urmate de hotdog-ul mancat intr-un parc. Restul mancarii nu era problema, sigur gaseam noi ceva cu care sa ne potolim foame, dar acestea doua erau obligatorii.
                 Toate ar fi fost pregatite, inclusiv o lista cu suveniruri si cadouri ce trebuiau aduse celor dragi la intoarcerea in tara, dar plecarea pana la urma nu a fost posibila din varii motive. Primul ar fi fost dificultatea mea in a ma exprima intr-o limba straina, ca de inteles o inteleg, al doilea obstacol ar fi fost lipsa banilor pentru ca in acel moment eram intr-o criza financiara amandoua, iar bursa stransa nu ne ajuta prea mult, iar al treilea impediment era chiar facultatea. Daca am fi plecat in august, dupa terminarea studiilor, a sesiunii si a practicii anuale, ar fi insemnat sa ne intoarcem la sfarsitul lunii noiembrie si ar fi dus la multe restante, sau chiar repetarea anului universitar din cauza unor profesorii neintelegatori, asa ca am renuntat la visul american si ne-am multumit cu visul romanesc. Pe perioada facultatii am calatorit destul de mult, cel putin in jurul Brasovului nu a ramas aproape nimic nevizitat din punct de vedere al naturii.
             Totusi, o vacanta in Statele Unite ale Americii inca imi doresc, chiar daca costurile pe cont propriu sunt ceva mai ridicate, ramane totusi o destinatie de calatorii pe care trebuie sa mi-o indeplinesc pana cand voi trece pe lumea cealalta (adica pe la 100 de ani :) ). 


             Voi vana de acuma ofertele turistice cu destinatii spre America si sunt sigura ca voi gasi oferta perfecta pentru mine si familia mea ca doar nu voi pleca singura !

Articol scris pentru SuperBlog2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu