vineri, 29 noiembrie 2013

Proba 27. Puterea parteneriatului in blogosfera


 
                Ce inseamna pentru voi a fi partener blogosferic? ....pentru mine e ceva simplu de inteles dar greu de pus in practica.
                 Eu, ca si blogger, pot primii in urma unui parteneriat, in primul rand, un trafic mai mare, apoi, in functie de calitatea blogului pot castiga si bani din vizite, ceea ce ar fi un lucru super. Pentru asta ar trebui sa promovez sponsorul pe diferite retele de socializare, pe diferite forumuri sau site-uri.
                  Ca si sponsor, ai putea avea de castigat in urma unui parteneriat cu un blogger, prin publicitatea facuta de acesta produselor tale, crescandu-ti astfel vanzarile.
                   De multe ori, in urma unui parteneriat blogger-sponsor, cel ce castiga cel mai mult este sponsorul. Bloggerul alegandu-se doar cu un trafic mai mare pentru o scurta perioada de timp. Mi-ar place ca sponsorul, in urma unui parteneriat sa ofere ceva in schimb si bloggerului, chiar daca asta ar insemna si  un material promotional (pix, agenda etc)  nu neaparat produsul pe care bloggerul urmeaza sa-l promoveze, pentru ca altfel s-ar ajunge la munca voluntara a bloggerului. Nu zic ca toti sponsorii isi neglijeaza bloggerii parteneri, dar sunt destui care faca asta. Sponsorii care se respecta isi aleg partenerii de calitate, cum a fost de exemplu Cristian Hertzug (mnealui.info) castigatorul locului I in Super Blog2013 sau ceilalti ocupanti ai locului I din editiile anterioare. 
                  Eu personal, am avut unele parteneriate cu unii sponsori, pentru care nu am fost altceva decat "una" care le promoveaza produsul, dar au fost si sponsori care au oferit respect si asta a contat mult.
                  Aceasta este parerea mea despre parteniatul blogosferic, iar daca doriti sa ma contraziceti o puteti face ;)



Articol scris pentru SuperBlog2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu