joi, 14 noiembrie 2013

Proba 20. Calatorie virtuala prin Vila Alpin din Straja

           
              Cand am auzit prima data de Vila Alpin din Straja, am dat un search pe Google pentru a afla mai multe detalii deoarece nu stiam nimic, si sigur si voi ati face la fel, si nu doar pentru cautarea unei pensiuni ci oricand aveti nevoie de o informatie. Noroc cu internetul, ca altfel nu stiu cum am fi aflat atatea informatii.
               Prima pagina care mi s-a deschis a fost cea cu informatiile despre vila si despre localizarea exacta intre partiile de schi din Straja, dar din pacate nu am vazut si o harta exacta cu pozitionarea fata de localitatile mari din jur. Am vazut ca exista un text, dar e mai concludenta o harta, mai ales daca nu ai mai ajuns niciodata in zona.
                Am continuat apoi sa fac un tur virtual prin galeria foto care pentru mine este foarte importanta. Un loc sau orice alt obiect trebuie sa ma atraga mai intai vizual, pentru ca altfel nu are nici o sansa. Galeria foto mi-a placut pentru ca este organizata pe zone si ma pot uita exact la ce ma intereseaza dar dupa parerea mea ar trebui pusa si o galerie de poze cu interiorul camerelor. E adevarat ca fotografii cu camerele se gasesc intr-o alta sectiune, dar era mai usor sa fie toate pozele la un loc.


                 Pana aici mi-a placut si in proportie de 70% mi-a atras atentia ca locatie de cazare intr-un viitor mai apropiat sau mai indepartat.
               Daca pana acuma sunt multumita, urmeaza sa vad preturile pentru ca, pana la urma, banul face totul.  Preturile sunt acceptabile, nimic exagerat, dar m-am uitat apoi si peste promotii si chiar mi-au atras atentia.  Promotii numai bune pentru un sejur la Straja.
               Pentru ca mai este putin pana sa isi intre iarna in drepturi, eu va sfatuiesc sa va rezervati cateva zile de cantonament la Straja pentru ca nu veti regreta. Partiile din apropierea vilei ofera peisaje de vis asa ca nu puteti trece cu vederea peste o astfel de zona.
               Vila Straja m-a convins si cu prima ocazie voi petrece un sejur acolo, fie iarna, fie vara. Poate voi ajunge chiar iarna asta dar ma voi da cu punga pentru ca schiurile nu sunt de mine :)

Articol scris pentru SuperBlog2013.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu