luni, 11 noiembrie 2013

Concursul meu LuxuryGifts


         Cu totii stim cat de greu ne este sa facem cadouri celorlalti in perioada sarbatorilor. Trebuie sa cautam din timp ceva potrivit sau sa asteptam pana in ultima clipa cand toate cadourile au specific de sarbatoare. De multe ori mi s-a intamplat sa caut ceva pentru cadou dar sa nu gasesc nimic care sa fie folosit in tot timpul anului, ci doar cu iepurasi sau mosi craciuni, dar ma bucur ca de cand au aparut magazinele online pot cumpara oricand ceea ce-mi doresc chiar si daca nu e specific sarbatorilor.
          Pentru ca mai sunt doar cateva zile pana la Craciun si cu siguranta inca nu stiti ce cadouri sa faceti celor dragi, eu, impreuna cu cei de la LuxuryGifts si SuperBlog2013 vrem sa va dam o mana de ajutor, asa ca va propunem un mic concurs.
   


            Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa lasati un comentariu in care scrieti ce cadou va doriti de la Mos Craciun si cine stie, poate Mosu' va trage un ochi si pe aici si va v-a indeplini dorinta, ca de aia e Mos Craciun :) .

             In comentariu va rog sa lasati si un nume si o adresa de mail pentru a va putea contacta in cazul in care veti castiga.
             Concursul se desfasoara in perioada 10 -20 noiembrie 2013, iar castigatorul va fi ales in 21 noiembrie cu ajutorul programului random.org.


         
                
                        Premiul oferit de LuxuryGift este un Voucher de 50% reducere pentru produse din gama "Bijuterii de fantezie" sau gama "Butoni".
                        Daca nu ati auzit inca de LuxuryGifts (desi ma indoiesc) va pot spune ca ei va ofera o gama variata de cadouri, de la bijuterii cu cristale pana la obiecte unicat, deci nu veti pleca cu mana goala dupa ce vizitati magazinul lor online.

Bafta multa!

 Update: Castigatoarea concursului este Enescu Ionica. Iti voi trimite voucherul pe adresa de mail. Cumparaturi placute!


3 comentarii:

  1. Draga Mos Craciun anul acesta nu prea am fost cuminte,dar stiu ca tu o sa te tii de cuvant si o sa imi aduci ceva frumos ,eu as vrea un ceas de mana elegant si nu in primul rand sanatate mie si celor dragi mie pe care ii iubesc mult al tau drag Catana Ovidiu

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca se poate Mosul a-si dori sa imi aduca un set de cutite profesioniste pentru bucatari.
    Enescu Ionica
    ionik_1988@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  3. eu mi-as dori de la Mos Craciun , in primul rand sanatate ca e mai buna decat toate, iar ca si lucru material mi-as dori un set de bijuterii pe care sa le port la cele mai speciale ocazii
    mary_1464@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere