miercuri, 27 noiembrie 2013

Proba 26. Un cadou cu semnificatie

          
                  Se apropie sarbatorile de iarna cu pasi repezi asa ca trebuie sa incepem cautarile pentru cele mai frumoase cadouri pe care sa le impartim celor dragi.          
                     Daca pana acum cumparam dulciuri, sticle de vin, hainute, bijuterii sau creme, anul acesta m-am gandit la cadouri inedite care sa ramana mult timp in casa celui drag.
                     Tot umbland pe marele internet, am dat si peste LuxuryGifts.ro care mi-a atras atentia cu figurinele incriptionate cu fel de fel de citate. Cel mai mult mi-a placut cel cu porumbel care iti inspira putere si incredere in fortele tale, iar citatul atasat scris de Eleanor Roosevelt intareste increderea in acea persoana.
                Aceasta figurina cu cristale Swarovski i-as darui-o prietenului meu care nu crede in vise sau in puterea dorintelor si poate daca va vedea mereu acest citat va realiza ca daca nu visezi si nu iti doresti nimic atunci nu ai cum sa primesti nimic. Cu cat visezi mai mult, chiar si cu ochii deschisi cu atat ai mai multe sanse ca dorinta ta sa prinda contur intr-un timp foarte scurt.
                Acesta e unul din cadourile importante pe care le voi face anul acesta. Voi ce cadouri veti face celor dragi?

Articol scris pentru SuperBlog2013.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu