miercuri, 30 octombrie 2013

Proba 12. Acasa la LuxuryGifts




 
                           Hei, tu, cel ce citesti acuma! Vreau sa-ti spun un secret.
                          Nu cred ca ti-am spus pana acuma, dar trebuie sa-ti spun neaparat, ultima informatie despre familia Luxury Gift.
                        Sigur sti deja ca sunt niste adolescenti, care abia au implinit 20 de anisori si traiesc in capitala tarii intr-o casa superba.

                     Vreau sa-ti spun ca eu i-am vizitat si am ramas placut surprinsa de casuta lor. E atat de primitoare, de calduroasa si de frumos aranjata, incat uiti ca trebuie sa mai si pleci la casa sau treburile tale. 
                     La ei te simti ca pe un taram magic, unde orice lucru te face sa exclami de fericire.
                     O sa-ti zic ca la ei gasesti de la bijuterii cu cristale pana la produse unicat de la care nu-ti vei lua usor privirea, si ti-o spun din experienta. 

                  Desi la 20 de ani, tinerii nu stiu ce sa faca cu viata lor, ei si-au deschis si propriul magazin online Luxurigifts.ro de unde poti comanda minunatele produsele, direct din casa lor.
                  Iti mai pot spune ca sunt niste oameni minunati, promti si foarte amabili, care iti stau mereu la dispozitia, pentru ca tu sa fi fericit. 

                    Sper ca te-am convins sa le faci si tu o vizita, nu de alta, dar oricum nu te costa nimic si sigur vei pleca de acolo incarcat de o energie pozitiva ;)

Articol scris pentru SuperBlog2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu