miercuri, 23 octombrie 2013

Stampile si obiecte de papetarie accesibile







               De cativa ani mi-am facut un blog de calatorii, iar intr-un an cand am avut destul timp pentru a cutreiera Romania m-am gandit sa-mi fac un tricou personalizat cu sigla blogului, dar apoi am renuntat la idee, fara nici un motiv…sau poate pentru ca nu am mai avut timp de calatori si nu-I mai vedeam rostul tricoului.
                Am vazut ca au aparut pixuri cu stampila, iar asta imi da o noua idee mai putin obisnuita. Atunci cand merg undeva am mereu un pix ,un creion si un carnetel cu mine fiind necesare atunci cand vreau sa scriu o idee pe care nu vreau sa o uit sau cine stie ce alta informatie. Pentru ca pixul e atat de important mi-a venit ideea de a avea si o stampila cu sigla blogului si astfel, atunci cand merg undeva si exista o carte de impresii sa scriu despre ceea ce am vazut acolo, iar apoi sa pun si o stampila cum ca acel loc este o frumusete autentica a Romaniei.
               Pentru a face reclama blogului prin purtarea tricolui ar fi mai greu tinand cont ca nu pot sta mereu in tricou. Daca imi iau o bluza pe mine nu se va mai vedea scrisul, dar cu ajutorul stampilei voi putea promova cumva si blogul, dar si zona turistica in care merg. 

              Ce ma doare cel mai tare este faptul ca nu toti pun o carte de sugestii/impresii in obiective, asa cum se intampla in tarile civilizate, dar am speranta ca cineva va citi acuma aceasta doleanta si vor introduce si acest sistem la noi pentru ca nu costa prea mult sa cumperi un caiet si un pix. Iar daca nu au acces la o librarie atunci pot comanda papetarie online fara nici o problema.
               Ma gandesc acuma ca vreau stampila, dar cand imi aduc aminte cat de frica imi era acum cativa ani sa umblu cu un astfel de obiect sunt cu gura pana la urechi…nu radeti, pentru ca mie chiar imi era teama de stampile. Mi se spusese ca doar oamenii importanti lucreaza cu ea, ca trebuie sa am grija cu ea sa nu cumva sa o pierd sau sa o deteriorez, sa am grija cum o tin sau cum stampilez, dar timpul a trecut si m-am obisnuit atat de tare cu ea incat a ajuns sa faca parte din viata mea.

Articol scris pentru SuperBlog2013.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu