vineri, 18 octombrie 2013

Genti reimaginate




                 Poseta face o femeie mai sofisticata, mai eleganta, mai sigura pe ea…mai femeie. Nu conteaza neaparat marimea, modelul, materialul sau culoarea, ci conteaza sa ne simtim bine atunci cand o purtam, si nu o purtam din cand in cand, ci in orice moment al zilei, pe ploaie sau vant, pe soare sau ninsoare, ea e prietena noastra cea mai buna, pentru ca ea ne pastreaza toate secretele. Daca s-ar puteam a-m lua geanta cu noi si in pat cand dormim :) .
                Cred ca stiti ca dupa geanta unei femei iti poti da seama , foarte usor, cum este ea inca de la prima vedere.
               Inca din cele mai vechi timpuri, fetele poarta cu ele posete pentru a se deosebi in principiu de barbati, asa ca daca pana acuma nu s-a renuntat la posete nici de acuma inainte nu se va intampla asta, nu de alta, dar unde mai punem noi atatea lucruri ? ca doar nu le-or cara barbatii.


             Vedem cum moda se schimba in orice domeniu, si ca nici gentile noastre nu stau mai prejos, dar se pare ca designeri au omis un lucru (sau nu sunt eu la curent) in utimul timp. Gadget-urile si-au luat avant mare asa ca noi fetele avem o problema cu depozitarea unei tablete in geanta. Parerea mea e ca ar trebui facut un buzunar separat unde sa punem tableta si sa nu fim nevoite sa o aruncam undeva prin geanta. Mi-ar place sa existe un astfel de loc unde sa stea doar ea, cumintica, fara a fi deranjata de alte obiecte mai mult sau mai putin concondente.
             Am vazut ca cei de la magazinul Reeija fac un lucru minunat pentru noi, femeile, si anume ca ne personalizeaza gentile in functie de dorinta noastra, iar in felul acesta geanta noastra va fi unicata si admirata de toata lumea. Super ideea! Poate daca am spus cum mi-as dori geanta imi fac si mie una ;)

Articol scris pentru SuperBlog2013.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu