miercuri, 2 octombrie 2013

Review sticle eco

            
                Intr-o postare anterioara va spuneam despre sticlele eco de la Tupperware si avand ocazia sa testez o astfel de sticla o sa va spun cam ce este de capul ei.
                In primul rand vreau sa multumesc celor de la Tupperware pentru promtitudine, deoarece am primit sticla la 2-3 zile dupa ce am scris articolul (doar ca eu am fost cam ocupata si nu am avut timp sa fac review-ul).
                 In al doilea rand vreau sa spun ca atunci cand am desfacut coletul am scrigat "Wooowww, e rozzzz". Mi-a placut foarte mult ca sticla a fost roz, pentru ca ma asteptam sa fie albastra, dar cum rozul este culoarea mea preferata cu siguranta va sta langa mine mereu.
                 In rest ce pot spune este ca i-am facut cateva teste si ce credeti ca s-a intamplat?....nimic. Sticla a ramas intacta.
                 Am incercat s-o rasucesc dar nu am reusit, desi cu un PET normal imediat il rasuceam. Am incercat sa o turtesc si nu s-a intamplat nimic, am pus apa calda pentru a vedea daca se strange si nu a fost cazul, iar ultimul test a fost sa dau cu ea de pamant si credeti ca s-a spart? ..Nu . Nu s-a fisurat si nici nu s-a deformat.
                Este o sticla eco foarte rezistenta si foarte practica in conditiile in care orice i-ai face ramane in stare perfecta.
                Multumesc Tupperware pentru ocazia de a testa aceste produse minunate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu