vineri, 18 octombrie 2013

Vacanta perfecta la Straja




             Ati fost vreodata la Staja, statiunea turistica din judetul Hunedoara? Ei bine eu recunosc ca nu am fost dar m-am indragostit de aceea zona minunata doar vazand-o in fotografii.
            De vreo 2 ani, Straja e un obiectiv turistic pe lista mea de “trebuie vazute” dar uite ca timpul face in asa fel incat sa amanam momentul.
           Cum credeti voi ca mi-am imaginat eu vacanta la Staja? Simplu….Mi-am imaginat ca voi merge pe timp de vara (iarna fiind anotimul car nu-mi place) , voi admira maretia muntilor, voi lua la pas cateva carari ce duc pe muntele Valcan, si voi respira aerul tare de munte, nu ca nu as fi obisnuita cu el, locuind intr-o zona de munte cum este Brasovul. Lucruri simple de facut intr-un weekend la Straja pe timp de vara.

                                              Foto. imagine din timpul zborului cu balonul

              Dar dupa ce am avut o experienta acum cateva zile, cea de a zbura cu balonul cu aer cald, mi-a trecut prin minte ca ar fi super fain ca la pensiunea din Straja sa existe si un balon cu care turistii sa poata zbura deasupra muntilor. Ar fi o experienta unica pentru orice turist. Nu ai toata ziua ocazia sa zbori deasupra muntilor, destul de aproape de ei in comparatie cu zborul cu avionul la mii de m altitudine.
            Pentru mine aceasta oferta inclusa in programul de agrement al Vilei Alpin ar fi foarte tentanta. E adevarat ca depinzi foarte mult de conditiile meteo (in special de vant) pentru un astfel de sport, dar zic eu ca se merita.

         Cazarea la Straja as face-o la Vila Alpin , aflata la o altitudine de 1400 m deoarece ea ofera o panorama superba asupra statiunii, asa ca pot admira frumusetea naturii din camera, fara a fi nevoita sa urc intr-un balon daca vremea nu mi-ar permite.
         In privinta mancarii nu mi-as face griji, deoarece vila are si restaurant cu meniu traditional sau international, dar sunt sigura ca voi alege preparatele romanesti care sunt mult mai pe gustul meu. 


          Abia astept sa ajung in aceasta frumoasa statiune a tarii noastre, chiar daca va fi pe timp de iarna de aceasta data, dar gasim solutii de a ne petrece timpul. Ce-i drept nu stiu sa ma dau cu schiurile, dar ma pot da cu punga lejer :)

Articol scris pentru SuperBlog2013.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu