duminică, 20 octombrie 2013

Care este adevaratul secret al seductiei?




             Inima imi batea de emotie din prima clipa in care i-am vazut chipul la intalnirea dintre angajatii firmei.
             Nu putea sa-mi scape.
             Vroiam sa vorbesc cu el si sa-l cunosc mai bine. Parea barbatul perfect.  
             Viata mea incepea sa se schimbe. In ritmul muzici din surdina, sangele mi se ridica in cap, inima pulsa din ce in ce mai tare, iar in stomacul meu fluturii isi facuse aparitia.
              M-am apropiat de el pentru a-i atrage atentia dar nu a fost suficient, fiind antrenat intr-o discutie cu unul din colegii lui.
             Am dat o fuga la toaleta fetelor pentru a-mi aranja parul si a-mi improspata machiajul si parfumul cu super-puteri. Cu toate armele in dotare imi mai incerc norocul odata, dar de aceasta data trecusem pe langa el indiferenta, ca si cum nu ar fi existat.
             A simtit parfumul seductiei si si-a intors imediat privirea spre mine. Si-a lasat colegul si a inceput sa ma urmareasca. Acaparandul in aceasta vraja, l-am atras intr-un loc mai retras, unde eram sigura ca nu ne va deranja nimeni. Am lasat intentionat sa-mi cada agenda din mana, iar el ca un gentelmen a venit langa mine si m-a ajutat sa o recuperez.
               - Buna! zise el.

               - Buna!

               - Crezi in dragoste la prima vedere? daca nu crezi atunci mai trec odata pe langa tine.

           In acel moment m-am gandit ca de fapt el e cel care nu crede in dragoste la prima vedere, fiind nevoita sa incerc de doua ori pentru a-i atrage atentia.


           Dupa ce am facut cunostinta si am vorbit cateva lucruri marunte a inceput sa-mi spuna despre mitul sufletului pereche pentru ca noi simteam ca suntem astfel de suflete. Aveam impresia ca ne cunoastem de o viata sau poate dintr-o alta viata. Anticipam parca fiecare intrebare si fiecare raspuns.

           -Cum de m-ai observat si ai venit dupa mine?

           - Am simtit parfumul si imi parea atat de cunoscut, desi nu il mai intalnisem. Era mirosul parfumului ascus in inima mea.

            Deci Super Playboy a fost aliatul perfect in gasirea jumatatii mele. Notele subtile de mandarin, imbinate cu accente de frezie si pasarea paradisului, alaturi de mixul usor de chihlimbar si mosc m-au transformat intr-o prezenta de neuitat. Puterea unui parfum poate trezi amintiri pe care  o persoana nu stia ca le are.
             Din acel moment viata noastra a luat o alta intorsatura. Nu mai conteaza nimeni si nimic. Ne traim povestea noastra de iubire pe care avem sentimentul ca am mai trait-o de cateva ori.


 Articol scris pentru Superblog2013.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu