duminică, 13 octombrie 2013

Proba 4. Tentatii (i)rezistibile



        
             Mmmm.....e dimineata si totusi te doresc atat de mult. De cand m-am trezit faci ravagii in mintea mea si nu ma lasi deloc. Imi vine sa musc acuma din tine si stiu ca nu te vei supara, ba din potriva iti va placea sa-mi simti caldura buzelor si te vei topii cand te voi atinge.
            Multi imi zic ca esti mai buna cand esti tare, dar eu te prefer mai moale, si sa sti ca nu ma supar nici daca nu ai marimea perfecta, asa ca poti fi si mare si mica, si alba si neagra pentru ca nu sunt impotriva relatiilor interrasiale. Daca vrei in 2 sau chiar 8 sa sti ca nu ma deranjeaza sa fim un grup pentru ca imi place sa te impart cu cat mai multi pentru ca asa ne simtim cu totii mai bine.


           E clar, esti o tentatie irezistibila ce imi dai dependenta, mai ales ca pot sa te am in orice moment al zilei, la film sau in parc, chiar si atunci cand sunt cu moralul la pamant sau am dureri de cap, imi placi ca nu deranjam pe nimeni daca suntem impreuna si nu imi e rusine sa fiu cu tine de fata cu parintii sau alte persoane straine si pentru ca esti iubita mea..... CIOCOLATA,  poti sta linistita pentru ca nu te voi parasi niciodata! 

       
                                                          (sursa foto: mport.bigmir.net)

Articol scris pentru SuperBlog2013.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu