vineri, 25 octombrie 2013

Proba 10. Ce ne mai place joaca




               Prin anul 2000 am primit un calculator de la o matusa care nu avea ce face cu el, deoarece ea si-l schimbase cu unul mai performant. 
               Tin minte ca era un calculator cu o capacitate HDD de doar 500 mb, dar pe care am invatat eu sa lucrez, si va spun sincer ca a avut multe de indurat pentru ca imi bagam nasul peste tot, ba chiar ajunsesem sa reinstalez Windows-ul din doua in doua saptamani. 
               In acea perioada imi placea sa ma joc Prince of Persia pe care il aveam pe vreo 3-4 dischete (sau poate chiar mai multe). Nu era cine stie ce joc dar era totusi ceva pentru acea vreme. 


               Mai tarziu mi-au cumparat parintii un calculator mai bun pe care am inceput sa joc TombRaider (I, II). Eram innebunita cu acest joc. Ajunsesem sa nu mai mananc, sa dorm doar 3-4 ore, iar la scoala sa fiu cam ametita. Zi si noapte eu eram pe acest joc, ca sa ajung la sfarsit si desi le terminasem de vreo 2 ori pe fiecare eu tot ma mai jucam :) 

                Toata nebunia asta a durat pana am facut rost si de TombRaider III pentru care placa mea video nu mai facea fata, iar jocul era foarte sacadat, astfel incat am renuntat de tot la jocuri.  
                 Pe acea vreme nu-mi permiteam o placa video noua, si a trebuit sa ma conformez. 


                Acuma cand am o placa NVIDIA buna, la care ar merge cateva jocuri, nu mai am timpul si starea necesara.
                M-am uita de curiozitate pe forum gaming dupa ce as avea nevoie pentru a juca jocul meu preferat si mi-am dat seama ca mi-ar trebui totusi un calculator mai performant decat am eu in acest moment.


                Daca tot se apropie sarbatorile, ar fi tare frumos ca Mos Craciun  sa treaca pe la un magazin online si sa-mi aduca un calculator nou cu Intel Core i5, o placa video nVidia Geforce GTX480 si o memorie RAM de 4 GB.


                Dupa cum vedeti nu mai sunt atat de pasionata de jocuri si chiar am ramas in urma cu tehnologia, dar cred ca in viitorul nu foarte indepartat, vor exista jocuri la o calitate mult mai ridicata de care cu greu te vei mai dezlipi si cu greu vei mai face diferenta intre fictiune si relitate.

Articol scris pentru SuperBlog2013.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu