joi, 10 noiembrie 2016

Black Friday la ZorileStore.ro


              Sunt sigura ca ati auzit ca luna noiembrie e plina de reduceri la toti comerciantii, unele reduceri mai mici, altele mai substantiale, dar astazi va voi spune ca din 18 noiembrie incepe cea dea V-a editie de Black Friday pe ZorileStore.ro , intitulata "Eclipsa de preturi". Pe site veti gasi reduceri de pana la 60% la toate categoriile de produse. La asa reduceri sper sa nu se termine stocurile prea repede.
            Eu m-am uita pe site-ul lor si am gasit o pereche de ghete de toamna-iarna, care, sincer, imi doresc sa fie la o reducere de 60% :)
            Aceste ghete Clarks sunt din piele intoarsa, asa cum imi plac mie, si sunt potrivite pentru aceasta perioada din an, cand temperaturile sunt spre 0 grade. Am auzit ca sunt foarte calduroase si rezistente la apa, dar si foarte comode, ceea ce este un mare avantaj atunci cand ai multe drumuri de facut prin oras. 
           Clarks are peste 180 ani de experienta in crearea de pantofi casual de calitate premium, si ar trebui ca fiecare dintre noi sa avem in casa macar o astfel de pereche.

           Sunt sigura ca si voi veti gasi ceva interesant, asa ca alegeti acuma, iar din 18 noiembrie profitati de reducere....Spor la cumparaturi!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu