joi, 11 august 2016

Vara la mare



          Suntem in plina vara, plin sezon de concedii asa ca trebuie sa ne echipam corespunzator pentru orice excurie o vom face, fie la mare, fie la munte.

          Cel mai important lucru, pentru mine, in concedii si nu numai, sunt ochelarii de soare. Nu pot sta fara ei, mai am putin si ii iau si in pat :))

          Anul acesta concediul vrem sa-l facem la mare, dar inca nu stim exact unde, si am observat ca daca cumperi un produs de pe zorilestore.ro , pana in 21 august, intri automat in tragerea la sorti pentru un weekend la Vama Veche in Cortul celor Sapte Simturi cu mic dejun asigurat, in perioada 26-29 august, impreuna cu inca 7 prieteni.

           Eu tocmai m-am inscris in concurs si sper sa fiu una din cei 3 norocosi, si asa voi scapa de stresul cautarii unei cazari la mare.

           Daca ati fost la Cortul celor Sapte Simturi (Sandalandala )sa-mi spuneti si mie cum a fost pentru ca sunt tare curioasa de experienta traita acolo.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu