vineri, 30 noiembrie 2012

Iubirea necondiţionată nu este altceva decăt o iubire fără limitări

 

                         Nu  îţi  propune  altceva  decăt  să  fii  cel  care  eşti.
    "Mă iubesc în momentul prezent exact aşa cum sunt. În timp ce fac acest  lucru, simt cum stomacul  meu  se  relaxează ,  la  fel  ca  şi  muşchii cefei şi   ai spatelui. ndva opuneam rezistenţă iubirii şi acceptării de sine,crezănd că mai am de aşteptat pănă cănd voi slăbi, pănă cănd voi obţine slujba dorită, iubitul dorit, mai mulţi bani etc. În mod paradoxal, chiar dacă slăbeam sau obţineam mai mulţi bani, continuam să nu mă iubesc pe mine însămi, preferănd să îmi fac o listă noua. 
               Acum am renunţat la aceste aşteptări! Momentul prezent are o putere incredibilă.Mă bucur de acest moment şi de  faptul că sunt ceea care sunt."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu